Přeskočit na hlavní obsah

Děti bohů

 

Děti Sola – Boha slunce

  1. Helanor – Dědic světla

    • Popis: Helanor zdědí Solrionovu zář a vitalitu. Jeho přítomnost dokáže uzdravovat a oživovat, stejně jako spálit a zničit. Má zlatavou kůži, zářící jako samotné slunce, a oči připomínající úsvit.
    • Síly: Schopnost přivést život do mrtvé krajiny, vytvářet neprostupné sluneční bouře.
    • Charakter: Velkorysý, odvážný, ale někdy příliš přímý – pravdu říká i tehdy, když bolí.
    • Osud: Helanor bude jednou stát v čele božského panteonu, pokud dokáže ovládnout svou spalující sílu.


  1. Solaris – Poutník oblohy

    • Popis: Solaris zdědí otcovo světlo, ale kombinuje jej s duší poutníka. Putuje mezi světy jako zlatý pták, přináší poselství bohů a naději smrtelníkům.
    • Síly: Dokáže ovládat úsvity a soumraky, měnit světlo v energii.
    • Charakter: Klidný a moudrý, vždy hledá smír mezi světem bohů a lidí.
    • Osud: Solaris je prorokem, jehož kroky vedou k osudovým událostem v Etterlie.




Děti Vorthara – Boha hromu

  1. Thalgrim – Bleskový válečník

    • Popis: Thalgrim je divoký a nezkrotný, dědic Vortharovy neúnavné energie. Má svalnaté tělo pokryté bleskovými runami, které mu dávají sílu ovládat hromy a blesky.
    • Síly: Vyvolává bouře, jeho smích je slyšet jako hrom, dokáže rozdělit nebe ve dví.
    • Charakter: Temperamentní a neklidný, ale vždy věrný své rodině a přátelům.
    • Osud: Stane se ochráncem hranic mezi světem bohů a světem démonů.


  1. Ardra – Hvězdný blesk

    • Popis: Ardra spojuje energii bouří s jemností hvězdného světla. Má štíhlou postavu a stříbřité vlasy, které se třpytí jako noční bouře.
    • Síly: Dokáže spojovat blesky se světlem hvězd, čímž vytváří mocné ochranné štíty.
    • Charakter: Moudrá, tichá, ale neústupná. Její klidná povaha kontrastuje s divokostí jejího otce.
    • Osud: Ardra se stane strážkyní mezi světy, ochránkyní tajemství nebes.






Zarathis Děti – Bohyně podsvětí

  1. Nyxalia – Paní stínů

    • Popis: Nyxalia je zosobněním temnoty a klidu, která děsí i fascinuje. Její oči jsou černé jako propasti podsvětí, její šaty splývají s nocí. Dokáže přinést zapomnění i klid těm, kdo trpí.
    • Síly: Ovládá stíny, dokáže zahalit duše do zapomnění nebo je přivést k věčnému klidu.
    • Charakter: Chladná a uzavřená, ale plná pochopení.
    • Osud: Nyxalia je budoucí dědičkou podsvětí, ale musí čelit pokušení využít své moci k ovládnutí všech duší.


  1. Tenebor – Průvodce duší

    • Popis: Tenebor je morveriným synem, jehož úkolem je vést duše z živého světa do Erethenu. Má plášť z černých peří, který mu umožňuje pohybovat se mezi světy.
    • Síly: Dokáže najít každou ztracenou duši, odhalit tajemství smrti a komunikovat s mrtvými.
    • Charakter: Soucitný, ale obětavý – jeho vlastní štěstí je vždy na druhém místě.
    • Osud: Tenebor se postaví na křižovatce, kde bude muset rozhodnout, zda zůstane věrný své matce, nebo se přidá ke smrtelníkům.




Potomci mezi bohy

Děti bohů, pokud se zrodí spojením mezi nimi, by byly ztělesněním dvou elementů:

  1. Dítě Solriona a Morvery: Lumorath – Osvětlená propast

    • Spojuje světlo a temnotu, dokáže prosvítit podsvětí i zahalit nebe do tmy.


  1. Dítě Vorthara a Solriona: Thaloron – Hromový plamen

    • Kombinace slunečního ohně a hromové síly, bytost tak mocná, že její kroky otřásají světem.


  1. Dítě Vorthara a Morvery: Umbraxis – Bouřný stín

    • Ničivý bojovník, který využívá temnotu podsvětí a energii blesků, aby přinesl zkázu.





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Gehema: Fauna Zvířata hospodářská

  Zde jsou hospodářská (i bojová) zvířata specifická pro démonickou říši Gehema: 1. Hellhorn (Pekelný Rohanec) • Popis: Obrovský, svalnatý démonický býk s černou kůží pokrytou magmatickými žilami. Jeho rohy neustále doutnají a při rozběhu může zapálit zem pod sebou. • Účel: Používá se jako válečné zvíře, k tahu těžkých vozů a při rituálních zápasech démonické šlechty. • Zvláštnost: Jeho krev je vysoce hořlavá a používá se při magických obřadech. 2. Ashen Drake (Popelavý Drak) • Popis: Malý, nelétavý drakovitý tvor pokrytý šupinami připomínajícími popel a sopečné skály. Jeho dech obsahuje toxické výpary. • Účel: Chová se pro maso a šupiny, které se používají k výrobě odolných zbrojí. • Zvláštnost: Vypouští jedovatý popel, který může paralyzovat slabší tvory. 3. Bloodhoof (Krvavokopytník) • Popis: Masivní démonický jelen s rudým tělem a černými parohy, které dokážou absorbovat magickou energii. • Účel: Používá se jako jízdní zvíře pro démonické lovce a...

Mlhy, které šeptají jména mrtvých (1)

  Kapitola 1: Hlasy mrtvých   Valerisova    kontrola nad magickými mlhami slábne z nějaké důvodu a z nich se vanou hlasy mrtvých, co zemřeli v mlze.    Velaris, vládce Mlhové citadely,    to prozatím ignoruje.  Hlasy žádají po spravedlnosti. Mezi nimi je i hlas lásky Valarise. Tarwen s rošťáckým pohledem. Volá o pomoc.    Přeje si být osvobozena z mlhy a vstoupit do Ariasu či    Gehemy. 

Stíny v oblacích (Prolog)

  Prolog Vítr nesl ozvěny dávných písní, šeptaných mezi zlatými věžemi měst v oblacích. Světelné mosty, které po staletí spojovaly jednotlivé domény, pulzovaly slabým svitem, jako by samy váhaly, zda ještě unesou kroky těch, kdo po nich kráčeli. Tam, kde kdysi zářily jako nebeské prameny, nyní zůstávaly trhliny – temné skvrny v jinak dokonalé soustavě.