Přeskočit na hlavní obsah

Etterlie Jízdní zvíře 2

 


Toto zvíře je unikátní jezdecký tvor navržený pro drsné a mystické prostředí. Jeho tělo má robustní a pevnou konstrukci, která připomíná směsici velblouda a ještěra. Popis jeho hlavních rysů:
  • Hlava: Tvar hlavy je elegantní, podobná velbloudovi, avšak s dravčími rysy. Má krátké rohy nebo výčnělky na hlavě.
  • Kůže: Je pokryto šupinami, které vypadají pevně a ochranně, s jemným odleskem světla, což naznačuje odolnost vůči nepříznivým vlivům prostředí.
  • Zdobení: Je osedlané detailním a bohatě zdobeným sedlem, opatřeným magickými symboly nebo runami, které mohou naznačovat jeho spojení s magií.
  • Nohy: Nohy jsou dlouhé a silné, přizpůsobené k chůzi po náročném terénu. Mají drápy nebo kopyta, která zajišťují stabilitu.
  • Ocas: Dlouhý ocas dodává rovnováhu a je pravděpodobně využíván jako obranný mechanismus.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Gehema: Fauna Zvířata hospodářská

  Zde jsou hospodářská (i bojová) zvířata specifická pro démonickou říši Gehema: 1. Hellhorn (Pekelný Rohanec) • Popis: Obrovský, svalnatý démonický býk s černou kůží pokrytou magmatickými žilami. Jeho rohy neustále doutnají a při rozběhu může zapálit zem pod sebou. • Účel: Používá se jako válečné zvíře, k tahu těžkých vozů a při rituálních zápasech démonické šlechty. • Zvláštnost: Jeho krev je vysoce hořlavá a používá se při magických obřadech. 2. Ashen Drake (Popelavý Drak) • Popis: Malý, nelétavý drakovitý tvor pokrytý šupinami připomínajícími popel a sopečné skály. Jeho dech obsahuje toxické výpary. • Účel: Chová se pro maso a šupiny, které se používají k výrobě odolných zbrojí. • Zvláštnost: Vypouští jedovatý popel, který může paralyzovat slabší tvory. 3. Bloodhoof (Krvavokopytník) • Popis: Masivní démonický jelen s rudým tělem a černými parohy, které dokážou absorbovat magickou energii. • Účel: Používá se jako jízdní zvíře pro démonické lovce a...

Mlhy, které šeptají jména mrtvých (1)

  Kapitola 1: Hlasy mrtvých   Valerisova    kontrola nad magickými mlhami slábne z nějaké důvodu a z nich se vanou hlasy mrtvých, co zemřeli v mlze.    Velaris, vládce Mlhové citadely,    to prozatím ignoruje.  Hlasy žádají po spravedlnosti. Mezi nimi je i hlas lásky Valarise. Tarwen s rošťáckým pohledem. Volá o pomoc.    Přeje si být osvobozena z mlhy a vstoupit do Ariasu či    Gehemy. 

Stíny v oblacích (Prolog)

  Prolog Vítr nesl ozvěny dávných písní, šeptaných mezi zlatými věžemi měst v oblacích. Světelné mosty, které po staletí spojovaly jednotlivé domény, pulzovaly slabým svitem, jako by samy váhaly, zda ještě unesou kroky těch, kdo po nich kráčeli. Tam, kde kdysi zářily jako nebeské prameny, nyní zůstávaly trhliny – temné skvrny v jinak dokonalé soustavě.