Přeskočit na hlavní obsah

Etterlie královské rody

Lidé

Království Solgrad má slavný královský rod, který je znám svou moudrostí, odvahou a silnou vazbou na magii světla. Rodová linie je spojována se symbolem zlatého slunce, jež představuje naději, spravedlnost a ochranu obyvatel říše.

Královská rodina Solgradu:

  1. Král Solmir III. Zlatý

    • Současný vládce.
    • Moudrý a spravedlivý panovník, který chrání svou zemi jak diplomacií, tak i vojenskou silou.
    • Nosí korunu s vykládanými slunečními kameny, symbolizujícími spojení s božským světlem.
    • Mluví se o tom, že má dar jasnozřivosti.
  2. Královna Elaria Světlonoška

    • Původem z mocného šlechtického rodu spojeného s magií.
    • Známá svou laskavostí a léčitelskými schopnostmi.
    • Často se zapojuje do péče o chudé a nemocné.
  3. Korunní princ Alarion

    • Dědic trůnu, vynikající voják a stratég.
    • Ovládá meč Aurion, pradávný artefakt království, jenž září jako slunce a je klíčem k mnoha tajemstvím Solgradu.
  4. Princezna Lysandra

    • Mladší sestra Alariona, považovaná za politického génia.
    • Zastává funkci hlavního vyslance a sjednotila mnohé sousední státy pod vliv Solgradu.
    • Má talent na magii, kterou však užívá tajně, aby nevzbudila podezření politických soupeřů.
  5. Rodový patron: Auris Zlatý

    • Zakladatel rodu, legendární král, který podle pověsti přivolal sluneční světlo, aby zahnalo temnotu démonů.
    • Jeho duch prý stále bdí nad královstvím a zjevuje se ve chvílích největší krize.

Tradice a symbolika:

  • Královský rod je považován za božsky vyvolený, jeho síla údajně pochází od Svrchovaného slunce, božstva světla a pravdy.
  • Každý člen rodu nosí prsten s vyobrazením slunce, který slouží jako symbol jejich spojení s korunou a ochranou říše.
  • Hlavní sídlo je v paláci Solara, postaveném z bílého kamene a zlata, jenž odráží sluneční paprsky a září na kilometry daleko.

Královská rodina je pevnou oporou říše, ačkoliv v poslední době čelí intrikám i starým nepřátelům, kteří chtějí zpochybnit jejich legitimitu a moc.




Elfové

Vládnoucí rod Lunarys:

  1. Král Kaelthar Lunarys

    • Král Umbrathysu, nazývaný „Stínový vládce“.
    • Moudrý a tichý stratég, jehož přítomnost budí respekt.
    • Má stříbřité vlasy a oči připomínající chladný svit měsíce.
    • Vládne mečem Noctaris, který je ukován z černého měsíčního kamene a je schopen pohlcovat světlo, čímž zanechává nepřátele v úplné temnotě.
  2. Královna Velyndra Lunarys

    • Královna a mocná kněžka měsíční bohyně.
    • Její magické schopnosti dokážou léčit i ničit.
    • Nosí temně modrý plášť, zdobený stříbrnými hvězdami, a korunu s lunární perlou.
    • Její hlas je melodický a uklidňující, často zpívá zaklínadla starověkými jazyky.
  3. Princezna Sylthera Lunarys

    • Jediná dědička trůnu, která je vnímána jako zosobnění lunárního mystéria.
    • Má temně černé vlasy se stříbřitými odlesky a průsvitnou pleť.
    • Vyniká v umění iluzí a klamů, dokáže vytvářet obrazy i zneviditelnit sama sebe.
    • Nosí zbraň Luntheris, luk, který střílí šípy z čistého světla měsíce.
  4. Rituální patron: Stříbrný srpek (Eluria)

    • Rod Lunarys uctívá bohyni Nyrris , zosobnění měsíce a noci.
    • Legenda praví, že první vládce Lunarys, Aelthar Stínový, obdržel požehnání přímo od Elurie, čímž získal nesmrtelnost, pokud bude chránit rovnováhu mezi světlem a temnotou.

Symbolika a tradice:

  • Symbol rodu: Srpek měsíce, často ztvárněný s jemnými stříbrnými filigrány a hvězdami.
  • Sídlo: Palác Umbrelion, zasazený hluboko v lese, který je neustále zahalený mlhou a stíny. Palác je postaven z černého kamene a osvětlen pouze světlem magických krystalů.
  • Magie: Rod Lunarys je mistrem temné a lunární magie, která dokáže manipulovat se stíny, tvořit ochranné bariéry nebo ovládat sny a noční můry.
  • Oblečení: Typické jsou černé a stříbrné róby zdobené drahokamy připomínajícími hvězdy.

Povaha a vládnutí:

Rod Lunarys vládne s pevnou rukou, ale spravedlivě. Jejich vláda je založená na rovnováze mezi světlem a temnotou. I když jsou Umbrathysté často považováni za tajemné a odtažité, jejich smysl pro čest a ochranu svého lidu je neochvějný.

Vládnoucí rod je však častým terčem intrik i starodávných nepřátel, kteří touží získat jejich lunární moc.





Drakorozený 

Rod Drakorozených, známý také jako Drakonarové, je mýtický a ušlechtilý rod, který tvrdí, že jejich krev nese sílu samotných draků. Jsou spojováni s ohněm, moudrostí a nezlomnou vůlí. Jejich charakteristiky i symbolika odrážejí jejich dračí původ a sílu, kterou nesou jako ochranu své říše.


Rod Drakonarové:

  1. Hlavní charakteristika:

    • Fyzické znaky dračího původu: členové mají ostře řezané rysy, zlatavé oči připomínající dračí duhovky a jemné šupiny na krku či pažích, které se třpytí při světle.
    • Mají vrozenou schopnost manipulovat s ohněm, a někteří z nich mohou volat dračí duchy nebo magii přímo spojenou s dračími silami.
    • Nebo se umí změnit na draka či humanoidního ještěra. 
  2. Znak rodu:

    • Dračí hlava zahalená plameny, symbolizující sílu, moudrost a ničivou i ochrannou moc ohně.
    • Barvy: rudá a zlatá, připomínající plameny a dračí zlato.
  3. Sídlo rodu:

    • Hrad Ignisclade, vytesaný do úbočí sopky, kde podzemní chodby ukrývají proudící lávu a starověké poklady.
    • Na vrcholku sopky se nachází posvátné místo zvané Drakova svatyně, kde se uctívají pradávní draci.
  4. Bohové a patroni:

    • Rod uctívá prastarého draka Ignathora, vládce ohně a nebes, který prý uzavřel s jejich předky krví stvrzený pakt.
    • Tento drak je považován za ochránce rodu a jeho duch je vyvoláván při důležitých obřadech.
  5. Vládnoucí rodina:

    • Král Draganor Ignathir

      • Mocný válečník s šupinami rudými jako plameny. Nosí dračí brnění, ukované z dračí oceli, a meč zvaný Infernalus, který plápolá věčným ohněm.
      • Je znám svou odvahou, ale také tvrdohlavostí, což z něj činí mocného vládce i obávaného protivníka.
    • Královna Seraphina Pyrovael

      • Půvabná, ale nebezpečná. Má dlouhé vlasy připomínající proudící lávu a ovládá moc ohnivých bouří.
      • Její hlas uklidňuje i burcuje, podle toho, jakou vášeň chce vyvolat.
    • Dědic: Princ Kael Ignathar

      • Mladý a ambiciózní, stále trénující ovládání své dračí magie. Je známý svou nezdolnou odvahou a snem letět po boku skutečných draků.
    • Princezna Lyria Drakonis

      • Mladší sestra prince, vyznačující se neuvěřitelnou dračí magií. Její pohled dokáže proniknout skrze lži, a proto je často považována za strážkyni pravdy a rodových tajemství.

Tradice a zvláštnosti:

  1. Dračí krevní pakt:

    • Každý člen rodu prochází rituálem zvaným Splynutí ohně, při kterém je jejich dračí krev probuzena a oni získávají své jedinečné schopnosti.
  2. Dračí strážci:

    • Rod udržuje spojenectví s dračími bytostmi, které chrání jejich území. Tito draci často slouží jako symbol rodové hrdosti.
  3. Oheň jako posvátný symbol:

    • Oheň je vnímán jako očistná i ničivá síla, a proto hraje hlavní roli v jejich náboženství i rituálech.
  4. Dračí jazyk:

    • Drakonarové ovládají pradávný jazyk draků, kterým mohou vyvolávat kouzla, mluvit s draky nebo probouzet jejich moc.

Rod Drakonarových je uctíván pro svou majestátnost a moc, ale také obáván, protože síla draků, kterou nesou, je darem i břemenem.











Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Gehema: Fauna Zvířata hospodářská

  Zde jsou hospodářská (i bojová) zvířata specifická pro démonickou říši Gehema: 1. Hellhorn (Pekelný Rohanec) • Popis: Obrovský, svalnatý démonický býk s černou kůží pokrytou magmatickými žilami. Jeho rohy neustále doutnají a při rozběhu může zapálit zem pod sebou. • Účel: Používá se jako válečné zvíře, k tahu těžkých vozů a při rituálních zápasech démonické šlechty. • Zvláštnost: Jeho krev je vysoce hořlavá a používá se při magických obřadech. 2. Ashen Drake (Popelavý Drak) • Popis: Malý, nelétavý drakovitý tvor pokrytý šupinami připomínajícími popel a sopečné skály. Jeho dech obsahuje toxické výpary. • Účel: Chová se pro maso a šupiny, které se používají k výrobě odolných zbrojí. • Zvláštnost: Vypouští jedovatý popel, který může paralyzovat slabší tvory. 3. Bloodhoof (Krvavokopytník) • Popis: Masivní démonický jelen s rudým tělem a černými parohy, které dokážou absorbovat magickou energii. • Účel: Používá se jako jízdní zvíře pro démonické lovce a...

Mlhy, které šeptají jména mrtvých (1)

  Kapitola 1: Hlasy mrtvých   Valerisova    kontrola nad magickými mlhami slábne z nějaké důvodu a z nich se vanou hlasy mrtvých, co zemřeli v mlze.    Velaris, vládce Mlhové citadely,    to prozatím ignoruje.  Hlasy žádají po spravedlnosti. Mezi nimi je i hlas lásky Valarise. Tarwen s rošťáckým pohledem. Volá o pomoc.    Přeje si být osvobozena z mlhy a vstoupit do Ariasu či    Gehemy. 

Stíny v oblacích (Prolog)

  Prolog Vítr nesl ozvěny dávných písní, šeptaných mezi zlatými věžemi měst v oblacích. Světelné mosty, které po staletí spojovaly jednotlivé domény, pulzovaly slabým svitem, jako by samy váhaly, zda ještě unesou kroky těch, kdo po nich kráčeli. Tam, kde kdysi zářily jako nebeské prameny, nyní zůstávaly trhliny – temné skvrny v jinak dokonalé soustavě.