Přeskočit na hlavní obsah

Etterlie: Rasy

 

Lidé




  • Královský rod Solgradů
    • Jméno rodu: Aurivell
    • Symbol: Zlaté slunce na modrém poli
    • Moc: Vládci Solgradu, patroni boha Solase, udržují jednotu mezi lidskými královstvími.
    • Charakteristika: Aurivellové jsou známí svou čestností a oddaností světlu. Jejich krev prý obsahuje magii, která jim umožňuje vyvolat sluneční záři v časech největšího zoufalství.
    • Hlavní členové:
      • Král Thadrian Aurivell: Statečný, spravedlivý, ale někdy až příliš idealistický.
      • Princezna Elisande Aurivell: Mistryně strategie a magie světla.
      • Princ Kaelin Aurivell: Mladší syn, rebel s laskavým srdcem, hledající dobrodružství mimo palác.

Elfové




  • Královský rod Umbrathysu
    • Jméno rodu: Sylvalith
    • Symbol: Stříbrný měsíc obklopený větvemi černého dubu
    • Moc: Vládnou nad magickými lesy a udržují rovnováhu mezi přírodou a magií. Jsou blízcí bohyni Nyrris.
    • Charakteristika: Sylvalithové jsou elegantní a moudří, ale známí svou odtažitostí a tajemností. Věří, že příroda a magie by měly zůstat nezkrocené.
    • Hlavní členové:
      • Královna Aeloria Sylvalith: Krutě spravedlivá vládkyně, jejíž síla pramení z propojení s lesní magií.
      • Princ Valanthir Sylvalith: Bojovník a diplomat, často hledající mír mezi elfy a lidmi.
      • Princezna Lyrielle Sylvalith: Druidka, která dokáže komunikovat s duchy lesa.

Drakorození




  • Královský rod Severních tundr
    • Jméno rodu: Drakthar
    • Symbol: Zubatá dračí hlava obklopená bouřkovými mraky
    • Moc: Drakorození vládnou severu silou a respektem. Jsou přímými potomky boha bouří Norraka.
    • Charakteristika: Draktharové jsou divocí, neohrožení válečníci, kteří uctívají moc přírodních živlů. Jejich krev jim umožňuje proměnit se částečně v draky během bitev.
    • Hlavní členové:
      • Král Ragnar Drakthar: Vůdce, který sjednotil severní klany.
      • Princezna Skaya Drakthar: Lovkyně a strážkyně dračích vajec.
      • Princ Fenrik Drakthar: Mladý válečník, který touží ovládnout všechny severní země.

Éteričtí duchové

  • Královský rod Iskyrionu
    • Jméno rodu: Aerindral
    • Symbol: Zářící křišťálový oblak nad modrým horizontem
    • Moc: Vládci nebeských ostrovů udržují spojení mezi éterickými a fyzickými světy.
    • Charakteristika: Aerindralové jsou vznešení a éteričtí. Jejich těla mohou ztrácet fyzickou formu, což jim dává výhodu v magickém boji, ale také odlišuje od smrtelných bytostí.
    • Hlavní členové:
      • Královna Avenys Aerindral: Moudrá a laskavá vůdkyně.
      • Princ Elyssar Aerindral: Strážce Mračné brány, chrání svět před narušením rovnováhy.
      • Princezna Sereia Aerindral: Iluzionistka, která sní o propojení Iskyrionu se zemí.

Nomádské kmeny Caltherisu

  • Královský rod Kharadrisů
    • Jméno rodu: Kharadris
    • Symbol: Ohnivá runa obklopená pískem
    • Moc: Vládnou nad pouští a chrání starodávné magické artefakty. Kharadrisové jsou považováni za strážce ztracených tajemství bohů.
    • Charakteristika: Kharadrisové jsou silní a houževnatí, známí svými runovými tetováními, která jim dávají přístup k ohnivé magii.
    • Hlavní členové:
      • Vůdce Malekar Kharadris: Šaman a válečník, který sjednotil kmeny.
      • Princezna Zayrah Kharadris: Runová mágyně a archeoložka.
      • Princ Tharun Kharadris: Bláznivý vynálezce a milovník starověkých zařízení.

Rasy bez království: Víly, upíři a vlkodlaci, andělé a démoni.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Gehema: Fauna Zvířata hospodářská

  Zde jsou hospodářská (i bojová) zvířata specifická pro démonickou říši Gehema: 1. Hellhorn (Pekelný Rohanec) • Popis: Obrovský, svalnatý démonický býk s černou kůží pokrytou magmatickými žilami. Jeho rohy neustále doutnají a při rozběhu může zapálit zem pod sebou. • Účel: Používá se jako válečné zvíře, k tahu těžkých vozů a při rituálních zápasech démonické šlechty. • Zvláštnost: Jeho krev je vysoce hořlavá a používá se při magických obřadech. 2. Ashen Drake (Popelavý Drak) • Popis: Malý, nelétavý drakovitý tvor pokrytý šupinami připomínajícími popel a sopečné skály. Jeho dech obsahuje toxické výpary. • Účel: Chová se pro maso a šupiny, které se používají k výrobě odolných zbrojí. • Zvláštnost: Vypouští jedovatý popel, který může paralyzovat slabší tvory. 3. Bloodhoof (Krvavokopytník) • Popis: Masivní démonický jelen s rudým tělem a černými parohy, které dokážou absorbovat magickou energii. • Účel: Používá se jako jízdní zvíře pro démonické lovce a...

Mlhy, které šeptají jména mrtvých (1)

  Kapitola 1: Hlasy mrtvých   Valerisova    kontrola nad magickými mlhami slábne z nějaké důvodu a z nich se vanou hlasy mrtvých, co zemřeli v mlze.    Velaris, vládce Mlhové citadely,    to prozatím ignoruje.  Hlasy žádají po spravedlnosti. Mezi nimi je i hlas lásky Valarise. Tarwen s rošťáckým pohledem. Volá o pomoc.    Přeje si být osvobozena z mlhy a vstoupit do Ariasu či    Gehemy. 

Stíny v oblacích (Prolog)

  Prolog Vítr nesl ozvěny dávných písní, šeptaných mezi zlatými věžemi měst v oblacích. Světelné mosty, které po staletí spojovaly jednotlivé domény, pulzovaly slabým svitem, jako by samy váhaly, zda ještě unesou kroky těch, kdo po nich kráčeli. Tam, kde kdysi zářily jako nebeské prameny, nyní zůstávaly trhliny – temné skvrny v jinak dokonalé soustavě.