Přeskočit na hlavní obsah

Sesazení Ardiany (10)




 Kapitola 10  Zničeni  fragmentu Gehemy 


Mezitím se Elara dostala k Orionovi, svému dávnému spojenci, který byl mistrem temné magie. Společně začali hledat způsob, jak zničit fragment Gehemy, který byl klíčem k části Ardianiny moci.


Po dlouhém zkoumání Orion navrhl riskantní plán: aktivovat fragment pomocí své temné energie, čímž ho oslabí natolik, aby jej Elara mohla zničit. Bylo to nebezpečné, ale neměli jinou možnost.


Orion vykreslil složité runy a soustředil svou energii, aby fragment oživil. Z fragmentu začala vyzařovat syrová síla, která naplnila místnost temným chvěním. Ve správný okamžik Elara sebrala všechnu svou magii a udeřila do fragmentu kouzlem, které ho rozprášilo na prach.


Daleko na Donně Ardiana okamžitě pocítila, co se stalo. Když fragment Gehemy zmizel, ztratila část své síly, což ji oslabilo právě ve chvíli, kdy to nejméně potřebovala. Elara i Orion věděli, že tím zasadili Ardianě tvrdou ránu, ale také si uvědomovali, že tím jejich boj nekončí.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Gehema: Fauna Zvířata hospodářská

  Zde jsou hospodářská (i bojová) zvířata specifická pro démonickou říši Gehema: 1. Hellhorn (Pekelný Rohanec) • Popis: Obrovský, svalnatý démonický býk s černou kůží pokrytou magmatickými žilami. Jeho rohy neustále doutnají a při rozběhu může zapálit zem pod sebou. • Účel: Používá se jako válečné zvíře, k tahu těžkých vozů a při rituálních zápasech démonické šlechty. • Zvláštnost: Jeho krev je vysoce hořlavá a používá se při magických obřadech. 2. Ashen Drake (Popelavý Drak) • Popis: Malý, nelétavý drakovitý tvor pokrytý šupinami připomínajícími popel a sopečné skály. Jeho dech obsahuje toxické výpary. • Účel: Chová se pro maso a šupiny, které se používají k výrobě odolných zbrojí. • Zvláštnost: Vypouští jedovatý popel, který může paralyzovat slabší tvory. 3. Bloodhoof (Krvavokopytník) • Popis: Masivní démonický jelen s rudým tělem a černými parohy, které dokážou absorbovat magickou energii. • Účel: Používá se jako jízdní zvíře pro démonické lovce a...

Mlhy, které šeptají jména mrtvých (1)

  Kapitola 1: Hlasy mrtvých   Valerisova    kontrola nad magickými mlhami slábne z nějaké důvodu a z nich se vanou hlasy mrtvých, co zemřeli v mlze.    Velaris, vládce Mlhové citadely,    to prozatím ignoruje.  Hlasy žádají po spravedlnosti. Mezi nimi je i hlas lásky Valarise. Tarwen s rošťáckým pohledem. Volá o pomoc.    Přeje si být osvobozena z mlhy a vstoupit do Ariasu či    Gehemy. 

Stíny v oblacích (Prolog)

  Prolog Vítr nesl ozvěny dávných písní, šeptaných mezi zlatými věžemi měst v oblacích. Světelné mosty, které po staletí spojovaly jednotlivé domény, pulzovaly slabým svitem, jako by samy váhaly, zda ještě unesou kroky těch, kdo po nich kráčeli. Tam, kde kdysi zářily jako nebeské prameny, nyní zůstávaly trhliny – temné skvrny v jinak dokonalé soustavě.