Přeskočit na hlavní obsah

Šlechtici Gehemy

 Zde jsou významní šlechtici, válečníci a vládci mocných rodů v Gehemě:


Šlechtické rody a jejich vládci v Gehemě


1. Rod Xal’Zir – “Krvepáni” (Bloodlords)


Oblast: Krvavé jezero (Crimson Lake) a okolní krajiny.

Charakteristika: Starověký rod s démonickou krví, jejichž členové mohou manipulovat vlastní krví jako zbraň nebo prokletí.

Vládce: Lord Vael Xal’Zir, “Krvavý Vévoda” – starý démon se schopností tvořit smrtící zbraně z vlastní krve.

Rodový symbol: Temně rudá lebka s kapající krví.

Cíl: Zajistit, aby jejich krevní magie nebyla nikdy zapomenuta a rozšířit svůj vliv skrze tajná spojenectví.


2. Rod Vorynn – “Stínoví vévodové” (Shadow Dukes)


Oblast: Temný les (Shadowgrove).

Charakteristika: Vládci nočních tvorů a pánové stínové magie. Říká se, že jejich duše jsou spojeny s Řekami temnoty.

Vládce: Vévodkyně Selene Vorynn, “Paní Šeptajících Stínů” – démonická upírka, která vidí skrze temnotu a dokáže se spojit se stínem svého protivníka.

Rodový symbol: Černá luna zahalená v mlze.

Cíl: Rozšířit svůj vliv přes magii temnoty a udržet svou dominanci v Gehemě.


3. Rod Zareth – “Ohniví Vládci” (Infernal Lords)


Oblast: Infernal Citadela a okolní lávová pole.

Charakteristika: Jeden z nejstarších démonických rodů ovládající pekelné plameny. Jsou to vládci války a ničení.

Vládce: Arcivévoda Balthor Zareth, “Plamenný Král” – obrovský rohatý démon, jehož tělo je pokryté runami planoucími ohněm.

Rodový symbol: Ohnivá lebka s hořící korunou.

Cíl: Udržet válečnou dominanci Gehemy a zajistit si právo na démonický trůn.


4. Rod Nyzara – “Páni Popela” (Ashen Lords)


Oblast: Spálená pláň (Ashen Wastes).

Charakteristika: Rod starých démonů, kteří vládnou smrti a rozkladu. Jejich magie spočívá v ovládání popela a prachu mrtvých.

Vládce: Markýz Orzan Nyzara, “Popelavý Pán” – bledý démon s očima jako prázdné díry, schopný přivolat duše mrtvých.

Rodový symbol: Kostlivec zahalený v popelavém plášti.

Cíl: Přeměnit Gehemu na zemi mrtvých a získat kontrolu nad samotnou smrtí.


5. Rod Varkhass – “Horské Bestie” (Stone Tyrants)


Oblast: Zkamenělé pohoří (Stonelock Peaks).

Charakteristika: Vládci horských pevností a kováři démonických zbraní. Jsou napůl démoni, napůl titáni.

Vládce: Baron Rhaegor Varkhass, “Hora v Plamenech” – obrněný válečník, který dokáže přetavit kámen v lávu pouhým dotykem.

Rodový symbol: Hora s prasklinami vyzařující světlo.

Cíl: Ovládnout gehemanské zbrojařství a vytvořit neporazitelnou armádu démonických válečníků.


6. Rod Azmora – “Strážci Pekelných Pečetí” (Keepers of the Infernal Seals)


Oblast: Démonické portály a posvátné chrámy.

Charakteristika: Tajemný rod démonických kněží, kteří spravují démonické portály a chrání klíče k nim.

Vládce: Velmistr Malphas Azmora, “Strážce Pečetě” – prorok s démonickými runami místo očí, vidící skrze čas a prostor.

Rodový symbol: Tři propletené kruhy symbolizující démonické portály.

Cíl: Ochránit démonické portály před zneužitím a ovládat přístup do jiných dimenzí.

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Gehema: Fauna Zvířata hospodářská

  Zde jsou hospodářská (i bojová) zvířata specifická pro démonickou říši Gehema: 1. Hellhorn (Pekelný Rohanec) • Popis: Obrovský, svalnatý démonický býk s černou kůží pokrytou magmatickými žilami. Jeho rohy neustále doutnají a při rozběhu může zapálit zem pod sebou. • Účel: Používá se jako válečné zvíře, k tahu těžkých vozů a při rituálních zápasech démonické šlechty. • Zvláštnost: Jeho krev je vysoce hořlavá a používá se při magických obřadech. 2. Ashen Drake (Popelavý Drak) • Popis: Malý, nelétavý drakovitý tvor pokrytý šupinami připomínajícími popel a sopečné skály. Jeho dech obsahuje toxické výpary. • Účel: Chová se pro maso a šupiny, které se používají k výrobě odolných zbrojí. • Zvláštnost: Vypouští jedovatý popel, který může paralyzovat slabší tvory. 3. Bloodhoof (Krvavokopytník) • Popis: Masivní démonický jelen s rudým tělem a černými parohy, které dokážou absorbovat magickou energii. • Účel: Používá se jako jízdní zvíře pro démonické lovce a...

Mlhy, které šeptají jména mrtvých (1)

  Kapitola 1: Hlasy mrtvých   Valerisova    kontrola nad magickými mlhami slábne z nějaké důvodu a z nich se vanou hlasy mrtvých, co zemřeli v mlze.    Velaris, vládce Mlhové citadely,    to prozatím ignoruje.  Hlasy žádají po spravedlnosti. Mezi nimi je i hlas lásky Valarise. Tarwen s rošťáckým pohledem. Volá o pomoc.    Přeje si být osvobozena z mlhy a vstoupit do Ariasu či    Gehemy. 

Stíny v oblacích (Prolog)

  Prolog Vítr nesl ozvěny dávných písní, šeptaných mezi zlatými věžemi měst v oblacích. Světelné mosty, které po staletí spojovaly jednotlivé domény, pulzovaly slabým svitem, jako by samy váhaly, zda ještě unesou kroky těch, kdo po nich kráčeli. Tam, kde kdysi zářily jako nebeské prameny, nyní zůstávaly trhliny – temné skvrny v jinak dokonalé soustavě.